PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
    Strona główna » Zasady wysyłki

    Zasady wysyłki

    Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich (DPD, FedEx, Pocztex), do paczkomatów InPost, punktów DPD Pickup i ORLEN Paczka .
     


    W przypadku chęci skorzystania z innej firmy dostarczającej Państwa przesyłkę prosimy o kontakt - wybierzemy innego przewoźnika.



     

    Dokładnie sporządzony protokół szkody jest podstawą do złożenia reklamacji.




     

     

    Dokładamy wszelkich starań, aby nadawane do Państwa przesyłki były solidnie zapakowane i zabezpieczone na czas podróży. Los paczki od momentu wysłania do chwili odbioru zależy od pracowników firmy kurierskiej. Wypadek lub błąd ludzki może sprawić, że zawartość paczki ulegnie uszkodzeniu lub zaginięciu, dlatego każda nadawana przez nas przesyłka jest ubezpieczona.




     

    Odbiór przesyłki krok po kroku:

    1. Podpisz list przewozowy i zwróć uwagę na stan opakowania (kartonu i taśmy) pod kątem ewentualnych uszkodzeń (naderwania, odkształcenia, rozcięcia, zalania itp.).

    2. W momencie odbioru powiadom kuriera, że chcesz w jego obecności otworzyć paczkę oraz sprawdzić zawartość. Sprawdzenie paczki jest Twoim prawem, określonym w Prawie przewozowym.

    3. Rozpakuj przesyłkę i upewnij się, że zawartość nie jest uszkodzona.

    4. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w obecności kuriera dokładnie spiszcie protokół szkody - w dwóch identycznych egzemplarzach (jeden zabiera kurier).

    5. Skan/zdjęcie protokołu prosimy przesłać na nasz adres e-mail (info@pracowniainspiracji.com).




     

     

    Protokół szkody jest podstawą do złożenia reklamacji. Najbardziej istotne elementy protokołu: adres nadawcy i odbiorcy, numer przesyłki, data doręczenia, data sporządzenia dokumentu, rodzaj szkody wraz z dokładnym opisem, informacje dotyczące rodzaju i stanu opakowania, podpis kuriera i odbiorcy.

     




     

    Przyjęcie przesyłki bez zgłoszenia jakichkolwiek zastrzeżeń powoduje, że roszczenia z tytułu ubytku lub uszkodzenia wygasają.




     

     

    Paczkomaty

    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia odbieranej paczki na ekranie Paczkomatu wyświetlony zostaje komunikat, który umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas odbioru paczki ze skrytki. Niezbędne jest wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Korzystając z odpowiedniej opcji należy natychmiast umieścić przesyłkę w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Szczegółowe informacje dotyczące procedur reklamacyjnych dostępne są w Regulaminie świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.

     

     



     

    Nie wykonamy powtórnie uszkodzonych dekoracji bezpłatnie jeżeli:

    • paczka nie została otwarta przy kurierze,
    • kurier nie zadzwonił,
    • kurier zostawił paczkę u sąsiada, w recepcji, w pracy itp.
    • paczka została wrzucona przez ogrodzenie…



     

    Przejdź do strony głównej
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności i plików cookies
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu